نماینده رشت در مجلس:

ساعت کاری معلمان همراه با سایر کارمندان کاهش یابد


۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۲ | کد خبر: ۲۰۳۱۸ چاپ

نماینده رشت در مجلس با اشاره به کاهش ساعت کاری کارمندان ادارات، گفت: پیشنهاد شده تا در ایام روزه‌داری ماه مبارک رمضان مصادف با آموزش حضوری ساعات کاری معلمین نیز کاهش پیدا کند.

ساعت کاری معلمان همراه با سایر کارمندان کاهش یابد
کلانشهر: محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در مجلس با اشاره به آغاز آموزش حضوری مدارس همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و بازدید میدانی از سطح مدارس در راستای مسئولیت نظارتی خود، اظهار کرد: برخی از والدین دانش آموزان دغدغه و نگرانی به حقی مبنی بر خطر شیوع ویروس کرونا و بیماری فرزندان خود دارند که می‌طلبد مسئولین آموزشی با ایجاد فضای امن و رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی نگرانی آنان را برطرف کنند.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه دغدغه‌های به حق والدین دانش آموزان در ایام آموزش حضوری بعد از تعطیلات مبنی بر احتمال افزایش ویروس کرونا را به وزیر آموزش و پرورش رسانده است، گفت: نگاه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اولویت دانستن حفظ بهداشت و سلامتی دانش آموزان بوده و همچنین بر  جبران کردن افت تحصیلی ایجاد شده در میان دانش آموزان تاکید داشته است.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به کاهش ساعت کاری کارمندان ادارات، افزود: پیشنهاد شده تا در ایام روزه‌داری ماه مبارک رمضان مصادف با آموزش حضوری ساعات کاری معلمین نیز کاهش پیدا کند.

احمدی با تاکید بر اهمیت نقش مکمل پرورش همگام با آموزش در زندگی افراد و جامعه، پیشنهاداتی به وزیر آموزش و پرورش در راستای توجه بیشتر به برنامه‌ریزی‌های کلان تربیتی دانش آموزان و نسل جوان داد و گفت: معلمین به عنوان افسران سپاه دانش مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده و هدایت آنان را در فراگیری علم در خدمت صلح و توسعه به عهده دارند تا از علم به نفع انسان و بشریت بهره مند شوند.

نظر شما:

security code