مدیر اداره آموزش و پرورش لنگرود علت سیلی خوردن دانش آموز و نحوه برخورد با مدیر مدرسه را توضیح داد.

مجید فاریابی با بیان اینکه این مدیر مدرسه بیش از ۱۵ سال سابقه دارد افزود: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود گفت: در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم و امروز قرار است حضوری به ملاقات این دانش آموز برویم و علاوه بر دلجوئی وی، موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.
نظر شما:
ثبتنام سرویس مدارس آغاز شد
تکلیف مدارس هیئت امنایی فعلی چه میشود؟
فرم لباس مدارس سهساله میشود
برنامه جدید امتحانات نهایی اعلام شد؛ برگزاری آزمونها از ۲۰ تیر تا ۱۲ مرداد
جزئیات ثبت نام دانش آموزان در مدارس سراسر کشور
برگزاری امتحانات پایههای هفتم تا دهم از طریق سامانه آزمونی جدید شاد