امام جمعه رشت تاکید کرد:مسئولان در فصل کشاورزی غم از چهره روستائیان بزدایند و رسیدگی به وضعیت آب رسانی برای کشاورزی و آسفالت راه های روستایی را در اولویت قرار دهند.

هر چه رشد داشتیم از قطع رابطه با آمریکاست/نمایندگان مجلس برای انجام هر کاری بنر نصب نکنند
کلانشهر: آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت خطاب به مدیران گفت:از بر گزاری مدام جلسات نتیجه‌ای عاید مردم نمی شود؛ مسئولان خدمت رسانی را در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نگاه کشاورزان و روستائیان به مدیران دستگاه های اجرایی است،گفت: مسئول یعنی خادم، لذا از مسئولان بویژه نمایندگان مجلس می خواهم برای انجام هر کاری اجازه  نصب بنر ندهند و خود نیز بنر نزنند؛ بلکه بر طرف کردن مشکلات روستاها بویژه روستاهای دور دست را مورد اهتمام قرار دهند.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه رشت ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای گفت: قطع رابطه ایران با آمریکا به نفع ایران شد و هر چه رشد داشتیم از این قطع رابطه است.
وی ادامه داد: ایران در داشتن انرژی هسته ای یکی از قطب های جهان است و آن را تنها برای رشد می خواهد و جهان ایران را به صلح می شناسد.
خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود زنان جامعه ایرانی را برترین زنان جهان توصیف کرد و گفت: اسلام به زن ارزش داد و در سایه انقلاب اسلامی زنان به جایگاه والایی رسیدند بطوریکه این قشر از جامعه در شاخه های متعدد از جمله تکنولوژی، علمی، پزشکی، ورزشی،فرهنگی به رتبه های بالا دست یافته اند و این درحالیست که زن در تعریف جهانی به عنوان کالا شناخته می شود.
نماینده ولی فقیه گیلان با اشاره به جریان اخیر در مشهد گفت: حادثه مشهد طرح تازه ای نیست؛ افرادی که دست به چنین اعمالی می زنند سحر شده دشمنان هستند اما جمعیت خروشان در تشییع روحانیان گران مایه چون آیت الله رودباری  نشان داد مردم از روحانیون دلسوز و دلسوخته دست بر نمی دارند.