پلمب ۲ واحد غیر مجاز پزشکی در رشت


۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۱ چاپ

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: دو واحد پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و فاقد مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آنها توقیف شد

پلمب ۲ واحد غیر مجاز پزشکی در رشت
کلانشهر: مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان، از پلمب دو واحد کلینیک و درمانگاه پزشکی غیر مجاز در رشت خبر داد و اظهار کرد: این واحدها به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و فاقد مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آنها توقیف شد.

وی افزود: در راستای گشت مشترک که با حضور قاضی یکی از شعب و بازرسین اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان، پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف  برگزار شد این واحدهای غیر مجاز پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به احضار متخلفین این موسسات غیرمجاز به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان، تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد اقدامات درمانی غیر مجاز در این مراکز می‌توانست سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

امینی از شهروندان خواست فقط از طریق مراکز مجاز و معتبر خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند و به هیچ وجه به موسسات غیرمعتبر مراجعه نکنند و گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.