معلمان با عادت های بدِ رفتاری دانش آموزان بعد از کرونا مدارا کنند

پا درمیانی وزیر آموزش و پرورش برای آشتی دانش آموز آستارایی با معلم و مدرسه/تصاویر


۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰ | کد خبر: ۲۰۷۴۸ چاپ

یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش امروز با حضور در دبیرستان سنایی روستای سیبلی دانش آموزی که دیروز تنبیه بدنی شده بود را با معلمش آشتی داد.

پا درمیانی وزیر آموزش و پرورش برای آشتی دانش آموز آستارایی با معلم و مدرسه/تصاویر
کلانشهر: در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموز آستارایی به دست معلمش در کلاس درس (بیشتر بخوانید) امروز یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان سنایی روستای سیبلی (بیشتر بخوانید) این معلم و دانش آموز را آشتی داد.

بازدید از دبستان دخترانه پروین اعتصامی آستارا، گفتگو با جمعی از فرهنگیان از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان مرزی آستارا بود.
وی همچنین امروز در جمع خبرنگاران در اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: براساس بازدید‌های میدانی صورت‌گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش بروز عادت‌های بد رفتاری از جمله کم طاقتی در نشستن در کلاس درس، ترس و پرخاشگری را از تبعات منفی آموزش غیرحضوری و حضور مدام دانش‌آموزان در منزل دانست و افزود: دبیران، آموزگاران و دیگر عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه در برخورد با این دانش‌آموزان باید از خود سعه‌ی صدر نشان دهند.

یوسف نوری برور عادت‌های بد رفتاری در دانش‌آموزان پس از گذشت ۲ سال از غیرحضوری بودن مدارس را یک امر طبیعی دانست و گفت: دانش‌آموزان در طول این ۲ سال پس از قرار گرفتن در یک محیط گلخانه‌ای و قرنطینه‌ای وارد محیط مدرسه‌شده و تمایلات سرکوب‌شده آن‌ها در مدرسه و کلاس درس خود را نشان می‌دهد.