استاندار گیلان که از سال 1361 و به مدت دو دهه به عنوان معلم و مدیر مراکز آموزشی و دانشگاهی رودسر و شهرهای دیگر مشغول فعالیت بوده روی تابلوی کلاس هم فرا رسیدن عید فطر را با نوشتن جمله «عید سعیید فطر مبارک» تبریک گفت



استاندار گیلان که از سال 1361 و به مدت دو دهه به عنوان معلم و مدیر مراکز آموزشی و دانشگاهی رودسر و شهرهای دیگر مشغول فعالیت بوده روی تابلوی کلاس هم فرا رسیدن عید فطر را با نوشتن جمله «عید سعیید فطر مبارک» تبریک گفت.
املای کلمه «سعید» که به صورت «سعیید» روی تابلوی هوشمند نوشته شده میان برخی از کاربران شبکههای اجتماعی بازتاب پیدا کرده است. شماری از آنها همزمانی این غلط املایی با روز معلم و حضور دانشآموزان مقطع ابتدایی در کلاس را تضاد قابل توجه این اشتباه دانستهاند.
نظر شما: