استاندار گیلان که از سال 1361 و به مدت دو دهه به‌ عنوان معلم و مدیر مراکز آموزشی و دانشگاهی رودسر و شهرهای دیگر مشغول فعالیت بوده روی تابلوی کلاس هم فرا رسیدن عید فطر را با نوشتن جمله «عید سعیید فطر مبارک» تبریک گفت

غلط املایی استاندار گیلان در روز معلم سوژه شبکه های اجتماعی/تصاویر
اختصاصی کلانشهر: اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در راستای تکریم مقام معلم در یکی از مدارس شهر رشت حضور یافت.

عباسی با اهدای شاخه‌های گل به معلمان دبستان دخترانه قرآنی علامه طباطبایی واقع در حاجی آباد رشت این روز را به آنان تبریک گفت و دقایقی با دانش‌آموزان حاضر در کلاس درباره وضعیت تحصیلی بعد از حضوری شدن آموزش گفت وگو کرد.

استاندار گیلان که از سال 1361 و به مدت دو دهه به‌ عنوان معلم و مدیر مراکز آموزشی و دانشگاهی رودسر و شهرهای دیگر مشغول فعالیت بوده روی تابلوی کلاس هم فرا رسیدن عید فطر را با نوشتن جمله «عید سعیید فطر مبارک» تبریک گفت.

املای کلمه «سعید» که به صورت «سعیید» روی تابلوی هوشمند نوشته شده میان برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است. شماری از آن‌ها همزمانی این غلط املایی با روز معلم و حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در کلاس را تضاد قابل توجه این  اشتباه دانسته‌اند.