بالاخره ورزشگاه عضدی رشت هم صاحب چمن طبیعی می شود

چمن ورزشگاه عضدی را آخر پاییز می بینیم؟


۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۶ | کد خبر: ۲۱۳۲۱ چاپ

در حالی فوتبالیستهای گیلانی از داشتن یک چمن طبیعی خوب برای بازی محروم بوده اند و طی سالهای گذشته در زمینهای باتلاقی یا چمن مصنوعی مشغول بازی شده اند که این استان از نظر آب و هوایی شرایط مطلوبی دارد.

چمن ورزشگاه عضدی را آخر پاییز می بینیم؟
کلانشهر: عملیات اجرایی کاشت چمن طبیعی ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد.

براساس اعلام پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، پس از بررسی‌های کارشناسی و نشست‌های تخصصی با 10 پیمانکار زبده کشوری، عملیات اجرایی کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد.
 
 جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با اشاره به اینکه چمن این ورزشگاه با استانداردهای جهانی به اجرا گذاشته خواهد شد، افزود: زبده ترین پیمانکار با کارنامه‌ای درخشان از امروز کار اجرایی این پروژه مهم را آغاز کرده و امیدواریم تا پایان آذر ماه سال جاری زمین چمن ورزشگاه آماده بهره برداری شود.

به گزارش کلانشهر،طی چند دهه گذشته همواره یکی از انتقادات فوتبالدوستان از مسئولان ورزش گیلان بی کیفیت بودن چمن ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت و ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و دیگر شهرهای گیلان بوده است.

در حالی فوتبالیستهای گیلانی از داشتن یک چمن طبیعی خوب برای بازی محروم بوده اند و طی سالهای گذشته در زمینهای باتلاقی یا چمن مصنوعی مشغول بازی شده اند که این استان از نظر آب و هوایی شرایط مطلوبی دارد.

ماه گذشته اعلام شد که ورزشگاه سیروس قایقران انزلی بعد از تعمیر و کاشت چمن طبیعی برای بازی‌های ملوان در لیگ دسته اول قابل استفاده است. حالا خبر خوب برای فوتبالدوستان رشتی هم کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه قدیمی رشت است.

این موضوع می تواند برای تیم سپیدرود و داماش گیلان هم نوید روزهای بهتری را بدهد و امیدوار باشند که بعد از عضدی نوبت به کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برسد.

نظر شما:

security code