تراژدی دردناک همسرکشی در تالش؛

مرد 47ساله بعد از خفه کردن همسرش خودکشی کرد


۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۴ | کد خبر: ۲۱۵۵۹ چاپ

با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر ۳۷ ساله خود را با استفاده از طناب خفه کرده و به قتل رسانده است

مرد 47ساله بعد از خفه کردن همسرش خودکشی کرد
کلانشهر : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی در شهرستان تالش خبر داد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد اظهار داشت: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان اعضای خانواده یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از ایجاد آن جلوگیری کرد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر ۳۷ ساله خود را با استفاده از طناب خفه کرده و به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم، خود را حلق آویز کرد و جان‌ باخت، اذعان داشت: جسد قاتل ۴۷ ساله و مقتول به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد در پایان از مردم خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها و نیز بهزیستی مراجعه کرده تا با فراگرفتن مهارت‌های حل مسئله و کنترل پرخاشگری از بروز چنین فجایع خانوادگی پیشگیری کنند.