حالا باید منتظر ماند و دید که آیا صدور حکم استاندار برای یک مدیر میانی بازنشسته در حالی که شعار دولت رئیسی استفاده از جوانان و چابک سازی دولت است به صورت رسمی اعلام می‌شود و یا مراجع نظارتی چنین حکمی را می‌پذیرند یا خیر.

استاندار گیلان برای یک مدیر بازنشسته ۳ حکم انتصاب صادر کرده است؟
اختصاصی کلانشهر: بر اساس شنیده‌ها از منابع موثق، اسدالله عباسی طی حکمی، محمد علی‌پور از کارمندان بازنشسته آموزش و پرورش گیلان را همزمان به عنوان مشاور استاندار، مسئول گروه مشاوران استانداری گیلان و نیز رییس هیات مدیره شرکت عمران سیمای گیلان(درفک) منصوب کرد.

نکته عجیب حکم انتصاب، شرق گیلانی بودن علی پور نیست بلکه سکوت خبری برنامه ریزی شده پیرامون چند حکم صادره توسط نماینده عالی دولت در استان گیلان برای یک نیروی بازنشسته است.
برخی فعالان سیاسی معتقدند، علی‌پور (که البته در زمان حضور در آموزش و پرورش با نام گل‌علی‌پور شناخته می‌شد) همراه یکی دیگر از بازنشستگان و یک فعال سیاسی جوان، نفوذ زیادی بر عباسی داشته و تاثیر قابل توجهی بر انتخاب مدیران استان دارند.
طی چند ماه گذشته تعداد زیادی از انتصابات استاندار گیلان بویژه از میان همشهریان عباسی که سه دوره از حوزه نمایندگی رودسر و املش در مجلس حضور داشت، با انتقادات فعالان سیاسی و رسانه‌‌‌ای بویژه چهره‌های نزدیک به اصولگرایان و ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در استان مواجه شده است.
حالا باید منتظر ماند و دید که آیا صدور حکم استاندار برای یک مدیر میانی بازنشسته در حالی که شعار دولت رئیسی استفاده از جوانان و چابک سازی دولت است به صورت رسمی اعلام می شود و یا مراجع نظارتی چنین حکمی را می‌پذیرند یا خیر.