صعود ملوان و چوکا به لیگ بالاتر

مدیران رشتی، چه خبر از سپیدرود و داماش؟


۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱ چاپ

سپیدرود و داماش در همین جایگاه هم از 50درصد باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران، بیشتر هودارا دارند؛ اما در چشم مدیران کارنابلد رشت، چیزی بیشتر از یک فرزند ناخواسته نیستند

مدیران رشتی، چه خبر از سپیدرود و داماش؟
اختصاصی کلانشهر : تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز گذشته و دو هفته مانده به پایان لیگ دسته اول،به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

به جز ملوان، چوکای تالش هم از لیگ دسته دوم فوتبال به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد؛ این موفقیتها باعث خوشحالی شهر انزلی و تالش و فوتبال گیلان شده است.

سوالی که مطرح می شود درباره حال و روز تیم پرطرفدار و ریشه دار سپیدرود رشت است . سپیدرودی که در کنار چوکا در لیگ دسته دوم حضور داشت اما نه تنها موفق به صعود نشد که جایگاهی بهتر از هشتمی هم در جدول پیدا نکرده است.

نکته تلخ ماجرا برای مردم رشت این است که چوکا به مربیگری حسن اشجاری که تا اسفندماه سال گذشته سرمربی سپیدرود بود موفق به صعود شده است. اما سپیدرود رشت همچنان اندرخم وعده‌های پرشمار مدیران و اعضای هیات مدیره‌ای که به طور هفتگی تغییر می‌کنند مانده است.

داماش دیگر تیم محبوب رشت هم در لیگ دسته سه فوتبال حضور دارد و اگر پیگیری‌های عاشقانه تعدادی ازهودارانش نبود،حتی همین نام هم از این تیم وجود نداشت.

آیا مسئولان فوتبال گیلان و رشت پاسخی برای ناکامی‌های چند ساله سپیدرود و داماش و جایگاه شرم آور فعلی آنها دارند؟

تیم‌هایی که در همین جایگاه هم از 50درصد باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بیشتر هودارا دارند، اما در چشم مدیران کارنابلد شهر، چیزی بیشتر از یک فرزند ناخواسته نیستند.مدیرانی که ظاهرا برای موفقیت این تیم ها تلاش می‌کنند اما تصمیماتشان نتیجه‌ای جز سقوط بیشتر این دو تیم نداشته است.