علت تصادف حامد سلطانی مجری تلویزیون مشخص شد

از باز نشدن ایربگ ها تا خواب آلودگى آقای مجری باعث مرگ همسر و فرزندش شد/تصاویر


۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۵ چاپ

سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد،بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال حامد سلطانی مجرى شبکه سه فوت کردند

از باز نشدن ایربگ ها تا خواب آلودگى آقای مجری باعث مرگ همسر و فرزندش شد/تصاویر
کلانشهر: سرهنگ عین الله جهانى معاون اجتماعى پلیس راهور توضیح داد: کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده،بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

حامد سلطانی، مجری صداوسیما در تشییع همسر و فرزندش چه گفت؟

حامد سلطانی در مراسم تشییع پیکر همسر و فرزندش خطاب به حاضران گفت:«امشب هرکس خواست بر این مصیبت گریه کند بر مصیبت ارباب بی‌کفنم حسین گریه و ثوابش را به روح همسر و فرزندم هدیه کند.»

تصویر حامد سلطانی،مجری توانمند صداوسیما در مراسم تشییع پیکر همسر و پسرش که به دلیل سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بودند، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
سلطانی45

سلطانی در مراسم تشییع پیکر همسرش فائزه صفری و فرزندش که در بیرجند برگزار شده بود خطاب به حاضران در بهشت متقین بیرجند می‌گوید: «امشب هرکس خواست بر این مصیبت گریه کند بر مصیبت ارباب بی‌کفنم حسین گریه کند و ثوابش را به روح همسر و فرزندم هدیه کند.»

همسر و فرزند این مجری صداوسیما در سانحه‌ای رانندگی، روز ۱۴ خرداد در محور خوروبیابانک اصفهان به طبس، جان خود را از دست دادند.

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک گفت:بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام همسر و فرزند حامد سلطانی مجری برنامه تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

رضا رحمت افزود: این حادثه که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند.
حامد سلطانی،همسر و پسر خود را در تصادف از دست داد

وی گفت: ۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند. وی افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده‌های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

موضوع راه وتوجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خور و بیابانک است که یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه شهرستان محسوب می‌شود؛ اما وضعیت در این بخش مطلوب نیست و جاده‌ها نیازمند مرمت و بازسازی اساسی و استاندارد است.

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد است. او که طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک است، با اجرای مسابقه میدون در شبکه سه به شهرت رسید و اخیرا اجرای فصل جدید برنامه اعجوبه‌ها را بر عهده دارد. حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد.

نظر شما:

security code