با سخنرانی سردار نقدی انجام می شود؛

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان «انصاری و نورانی» در گیلان


۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۴ | کد خبر: ۲۳۲۴۲ چاپ

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: ویژه‌ برنامه‌ بزرگداشت شهیدان «انصاری و نورانی» با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه در رشت برگزار می شود.

برگزاری ویژه برنامه  بزرگداشت شهیدان «انصاری و نورانی» در گیلان
کلانشهر:سرهنگ رضا رنجبر ظهر دوشنبه با اشاره به اینکه اولین شهید استاندار کشور متعلق به گیلان است، اظهار کرد: عشق و ارادت مردم گیلان به اسلام و انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و وجود تعداد زیادی شهید والا مقام در این استان گواه این ادعا است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی در استان گیلان گفت: مراسم سالگرد این دو شهید صبح روز پنجشنبه در تالار مرکزی رشت و با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم گل افشانی محل شهادت شهیدان علی انصاری و رضا نورانی نیز ساعت ۷:۳۰ روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رنجبر دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان انصاری و نورانی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز اعلام کرد و افزود: قدردانی از خانواده شهدا وظیفه تک تک مسئولان است.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت مسئولان در سراسر استان گیلان، تصریح کرد: مقرر شد میز خدمت مسئولان در نمازهای جمعه و مناطق محروم و کم برخوردار استان گیلان برپا شود.

رنجبر با تاکید بر ضرورت پرورش نیروهایی همچون شهیدان انصاری و نورانی، بیان کرد: نیروهای مؤمن و مخلص همچون شهدای گرانقدر انقلاب آینده جمهوری اسلامی را تضمین و جامعه را از آسیب‌های مختلف مصون می‌دارد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ادامه داد: دوره آموزشی مدیریتی ویژه مدیران استان و با عنوان «شیوه سبک مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی» در استان گیلان برگزار می‌شود.

نظر شما:

security code