ممانعت از تردد 65 گروه گردشگری و ورزشی غیرمجاز در گیلان طی 2روز گذشته

خودروی ۱۷ جوانی که شب ها در خیابان های رشت حرکات نمایشی می کردند توقیف شد


۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۰ | کد خبر: ۲۳۴۲۲ چاپ

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اعمال قانون ۱۸۶ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۷۵۴ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۴ نفر در این مدت خبر داد.

خودروی ۱۷ جوانی که شب ها در خیابان های رشت حرکات نمایشی می کردند توقیف شد
کلانشهر: جانشین فرمانده انتظامی گیلان از جلوگیری از تردد ۶۹ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در ۲ روز گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: پلیس گیلان در ۲ شبانه روز گذشته، از تردد ۶۵ گروه گردشگری بدون مجوز در قالب ۱۷ دستگاه اتوبوس و ۷۲ دستگاه مینی‌بوس شامل هزار و ۴۱۲ نفر، ۴ گروه دوچرخه‌سواری شامل ۴۴ نفر و ۱۳ دستگاه خودرو آفرودی در سطح استان جلوگیری کرد.

وی افزود: در پی افزایش نارضایتی مردم از عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز در شهر رشت موجب برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شدند، ۱۷ دستگاه خودرو در این شهر توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین از اعمال قانون ۱۸۶ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۷۵۴ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۴ نفر در این مدت خبر داد.

سرهنگ حسن ‎پور، تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، رانندگان هنجارشکن خودرو‌ها و گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.