سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ -۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

امکان ثبت نام برای دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی همچنان وجود دارد
کلانشهر:هادی زاهدی وفا در همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوارها ایجاد شده همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد اظهارکرد: در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیر د. اما همیشه این امکان وجود دارد افراد در سایت حمایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: چرا که ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند. این سایت تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها  داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.

وی با بیان اینکه از سال آینده سیاست دیگری برای یارانه بگیران تعیین خواهد شد توضیح داد: در ابتدای سال آینده تصمیمی اخذ شده و تا پایان سال به آن پایبند خواهیم بود.

زاهدی  وفا در پاسخ به سوال ایسنا در مورد شناسایی جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: کارهای کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه آیا به عنوان وزیر معرفی خواهد شد؟ گفت: صبحت هر چیزی را باید در زمان مناسب کرد.

نظر شما:

security code