استاندار گیلان با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای پروژه تصفیه خانه طولات توسط آب منطقه ای، گفت: با وجود تامین اعتبار، این پروژه با تعلل پیمانکار بر زمین مانده است.

انتقاد استاندار گیلان از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه طولات رودسر
کلانشهر:اسدالله عباسی بعدازظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی رفع مشکلات شهرستان رودسر با اشاره به مراحل پایانی آبیاری شالیزارها و فرارسیدن زمان درو محصول اظهار کرد: باید زحمت‌های کشاورزان به بار نشسته و شالیکاران طعم شیرین برداشت برنج را بچشند.

استاندار گیلان با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای پروژه تصفیه خانه طولات توسط آب منطقه‌ای افزود: با وجود تأمین اعتبار لازم برای اتمام این پروژه، به دلیل تعلل پیمانکار ادامه اجرای تصفیه خانه طولات بر زمین مانده که باید هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

عباسی با بیان اینکه با اتمام این ۲ پروژه مشکلات آب رودسر رفع می شود، ادامه داد: در صورت نیاز آبی باغات و مزارع می‌توان با حفر چاه‌هایی آن را مدیریت کرد.

استاندار گیلان افزود: مدیران دستگاه‌های متولی باید از هم اکنون با حضور مستمر در منطقه و بررسی میزان آب مورد نیاز باغات و شالیزارها در خصوص رفع مشکل کم آبی کوشا باشند تا در سال زراعی آینده مشکل کم آبی تکرار نشود.

عباسی به مدیریت توزیع آرد و تعطیلی برخی نانوایی‌ها اشاره و اظهار کرد: محدودیتی در توزیع آرد وجود ندارد و با توجه به حضور مسافران در گیلان و افزایش تقاضای نان نباید با تعطیلی سرخود برخی از نانوایی‌ها شاهد طولانی شدن صفوف در نانوایی‌های دیگر باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به گرمای هوا و افزایش میزان مصرف برق در گیلان گفت: امسال علی رغم وجود مشکلات و نواقص در سیستم برق رسانی استان، میزان مصرف برق مدیریت شد.

عباسی به طولانی شدن زمان اجرای پروژه پل غیر هم سطح کلاچای اشاره کرد و افزود: متأسفانه به دلیل مدیریت اشتباه و غیرکارشناسی و همچنین دخالت برخی از افراد برای این پروژه‌ای ۴ میلیارد تومانی تا کنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و هنوز هم به بهره برداری نرسیده است.

در ادامه این جلسه امام جمعه رودسر با تاکید بر رفع مشکل مردم گفت: شایسته نیست که با وجود گذشت بیش از ۴۲ سال از عمر انقلاب همچنان مردم با مشکل کم آبی مواجه باشند.

حجت السلام تقی روحانی افزود: باید با مدیریت جهادی مدیران دولت مردمی مشکلات مردم رفع و امید افزایی شود.

نظر شما:

security code