مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: کلیه محصولات ورودی به میادین میوه وتره بارتا سه سال آینده شناسنامه دارمی شوند.

 همه محصولات میادین میوه و تره بار تا ۳ سال آینده شناسنامه دار می شوند
کلانشهر:شناسنامه کردن میوه‌ها در میادین باعث حذف دلالان وخرید مستقیم ازکشاورزان می شود که هم محصولات کشاورزان با سود خوبی فروخته می شود وهم به قیمت ارزان تری به دست مصرف کننده می رسد.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره شناسنامه دار شدن ۵ محصول باغی و زراعی در میادین اظهار کرد: این محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شوند و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.

وی افزود: طرح ۳ ساله‌ ای را در نظر داریم که کلیه محصولات ورودی ما به میادین میوه و تره‌بار شناسنامه دار شوند و این کار را شروع کرده‌ایم.
فصاحت با بیان اینکه در کمتر از ۳  ماه ۵ محصول ما شناسنامه دار می‌شوند، گفت: طرح خرید مستقیم ما از کشاورز زمانی که به صورت رسمی در میادین اجرایی شود، کلیه محصولات ورودی ما به صورت شناسنامه دار عرضه می‌شوند تا مردم بتوانند حوزه سلامت محصول را به صورت کامل رصد کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: ما به صورت سیستمی و هوشمند رصدهای خود را خواهیم داشت تا در حوزه سلامت غذایی قول خود به شهروندان را عملی کنیم.