بالاخره انتظارها به سر رسید؛

۵۰۰ هوادار خانم پنج شنبه به ورزشگاه آزادی می‌روند


۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۰ | کد خبر: ۲۵۰۹۳ چاپ

زنان فوتبالدوست می‌توانند از بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر دیدن کنند.

۵۰۰ هوادار خانم پنج شنبه به ورزشگاه آزادی می‌روند
کلانشهر: بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام وزارت کشور مجوز ورود 500 هوادار خانم را برای مسابقه استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی صادر کرد و این تعداد با حضور در طبقه دوم می‌توانند بازی را تماشا کنند.

بعد از اعلام وزیر کشور مبنی بر اینکه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری های لازم را انجام دادند و در نهایت قرار بر این شد تا فعلا در ورزشگاه‌آزادی حضور بانوان آزاد شود و سپس با تجهیز ورزشگاه های دیگر این امکانات به سایر ورزشگاه‌ها نیز برسد.

بر این اساس طبق هماهنگی انجام شده دیدار استقلال و مس کرمان با حضور حدود 500 هوادار زن برگزار خواهد شد. طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیط فروشی امکان تماشای مسابقه استقلال و مس را دارند.

این هواداران در بخشی از ورزشگاه از طبقه دوم مستقر می‌شوند و همچنین پارکینگ مجزایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. آنها از در شرقی وارد ورزشگاه می‌شوند و ورودی های مجزا با مردان خواهند داشت.

با توجه به الزام های فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها این موضوع در ایران به مرحله نهایی رسیده و اگر همه چیز در مسابقه فردای استقلال و مس خوب پیش برود، احتمالا در آینده شاهد گسترده تر شدن حضور زنان در ورزشگاه ها نیز خواهیم بود.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و مس ساعت 19 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

نظر شما:

security code