وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح ۳ طرح عمرانی ورزشی و بازدید از روند اجرایی برخی پروژه‌های نیمه تمام فردا پنجشنبه (۱۰ شهریور) وارد استان گیلان خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان به گیلان می‌آید+ برنامه‌های سفر

کلانشهر: سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح ۳ طرح عمرانی ورزشی و بازدید از روند اجرایی برخی پروژه‌های نیمه تمام فردا پنجشنبه (۱۰ شهریور) وارد استان گیلان خواهد شد.

 

در این سفر وزیر ورزش و جوانان از ۴ پروژه ورزشی شامل احداث چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی رشت، ورزشگاه سردار جنگل، مجموعه ورزشی یادگار امام و استخر کوثر در شهرستان رشت بازدید کرده و احتمال اینکه برای برخی پروژه‌های ورزشی اعتبار ویژه‌ای نیز اختصاص دهد وجود دارد.

 

همچنین در این سفر یک روزه، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شفت و زمین چمن مصنوعی طاهرگوراب صومعه‌سرا با ۱۵ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار و خانه کشتی انزلی از اعتبارات بخش خصوص با ۴ میلیارد تومان هزینه با حضور سجادی به بهره برداری خودهد رسید.

 

وزیر ورزش و جوانان درابتدای حضورش در گیلان برمزار شهدای رشت حاضرشده، به قهرمانان واقعی کشور ادای احترام می‌کند و پس از آن با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان دیدار خواهد کرد.

 

همچنین حمید سجادی در مراسم اعزام کاروان توزیع تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی تمامی ۱۷ شهرستان گیلان که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

 

مقام عالی وزارت ورزش وجوانان در پایان سفرش از سواحل و منجیان غریق گیلان دیدار خواهد کرد.