«سی‌پی‌آر ممنوع» به جشنواره تورنتو رفت


۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰ | کد خبر: ۲۵۴۷۳ چاپ
«سی‌پی‌آر ممنوع» به جشنواره تورنتو رفت

کلانشهر: «سی پی آر ممنوع» فیلمنامه ای در ژانر اجتماعی به نویسندگی رامتین کوچکی در سومین حضور بین المللی خود به جشنواره بین المللی تمیل تورنتو در کشور کانادا راه پیدا کرد.

 

این جشنواره در حوزه فیلم و فیلمنامه در نورث یورک تورنتو برگزار می‌شود. برنده نهایی این جشنواره در تاریخ ۱۲ مهر۱۴۰۱ اعلام می‌شود

 

این رویداد که به صورت سالانه برگزار می شود بخشی از بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ساکرامنتو است که از تاریخ ۳ تا ۵ می در شهر ساکرامنتو آمریکا برگزار می شود. 

 

فیلمنامه نویسان منتخب تحت آموزش لوهانتر، فیلمنامه نویس آمریکایی و استاد دانشگاه UCLA قرار می گیرند و برگزیدگان جایزه بزرگ توسط هیات داوران به ریاست این فیلمنامه نویس در ۵ می در افتتاحیه ۲۵th Sacramento International Film Festival در سه بخش فیلمنامه بلند درام، فیلمنامه بلند کمدی و فیلمنامه کوتاه معرفی می شوند.

 

در خلاصه داستان فیلمنامه «سی پی آر ممنوع» آمده است: من از کم بودن های زیاد؛ از زیاد بودن های کم بیزارم...

 

«سی پی آر ممنوع» هشتمین اثر هنری رامتین کوچکی در عرصه بین المللی می باشد.

 

رامتین کوچکی عضو رسمی انجمن کارگردانان خانه سینما با شماره نظام سینمایی(۱۲۰و۳۶۲) پیش از این آثاری چون «می خواهم درس بخوانم»، «زخم»، «کولاک»، «پنج دقیقه آخر»، «یاد چشم تو می افتم»، «جنگ برای آب» و «شهرخاکستری» در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است که منتخب در بیش از صد جشنواره بین االمللی نیز شده است.

نظر شما:

security code