5روز بعد از قورت دادن جسم عجیب؛

یک سوزن بدون عمل جراحی  از معده دختر ۱۸ ساله خارج شد


۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۹ | کد خبر: ۲۵۵۲۰ چاپ

چند روز پیش خانم ۱۸ ساله به طور ناگهانی یک سوزن نوک تیز را قورت داده و علی رغم تلاش مستمر موفق به خارج کردن آن نشده و در نهایت بعد از گذشت پنج روز به بیمارستان شهید صدوقی یزد مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفت

یک سوزن بدون عمل جراحی  از معده دختر ۱۸ ساله خارج شد
کلانشهر : کادر درمان در بیمارستان شهید صدوقی یزد موفق شدند بدون عمل جراحی سوزنی نوک تیزی که چند روز پیش به معده یک فرد 18 ساله وارد شده بود را به وسیله آندوسکوپی خارج کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صدوقی، چند روز پیش خانم ۱۸ ساله به طور ناگهانی یک سوزن نوک تیز را قورت داده و علی رغم تلاش مستمر موفق به خارج کردن آن نشده و در نهایت بعد از گذشت پنج روز به بیمارستان شهید صدوقی یزد مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفت.

کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی نیز بعد از پذیرش بیمار توانستند با کمک آندوسکوپی و بدون عمل جراحی و باز شدن شکم فرد، سوزن نوک تیز را از معدن این بیمار ۱۸ ساله خارج کنند.

سالانه بیماران زیادی به دلیل بلعیدن جسم خارجی از نقاط مختلف کشور و استان یزد به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، اما سختی و نادر بودن این جراحی به دلیل فرو رفتگی سوزن در دیواره معده بود که این اقدام حیات‌بخش را سخت و حساس کرده بود.

حال بیمار خوب گزارش شده است.