خبرگزاری فارس؛

ویلای علی کریمی پلمب نشده/«کریمی» املاک خود را فروخته است


۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۲ | کد خبر: ۲۶۱۴۱ چاپ
ویلای علی کریمی پلمب نشده/«کریمی» املاک خود را فروخته است

کلانشهر : خبرگزاری فارس نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب ویلای علی کریمی انجام نداده و به نظر می‌رسد، این اقدام، بیشتر یک شیطنت از سوی برخی از عوامل داخلی این فرد در جهت قهرمان‌سازی از وی بوده است.

از شب گذشته تصاویری مبنی بر پلمب ویلای معروف علی کریمی در فضای مجازی منتشر شده؛ این در حالی است که یک منبع آگاه در قوه قضائیه به خبرنگار فارس گفت: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب این ویلا انجام نداده و به نظر می‌رسد، این اقدام، بیشتر یک شیطنت از سوی برخی از عوامل داخلی این فرد در جهت قهرمان‌سازی وی بوده است.

این خبرگزاری که پیش از این خواستار برخورد با کریمی شده در ادامه نوشته است:پیگیری‌های اولیه خبرنگار فارس نشان می‌دهد علی کریمی با برنامه‌ریزی اکثر املاک و دارایی‌های خود در ایران را فروخته یا واگذار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بیشتر املاک و دارایی‌های خود در ایران را قبل از خروج از کشور به فروش رسانده بود.

مردم محلی لواسان خروج اکثریت اموال و وسایل ویلای لاکچری کریمی در خیابان صحرای ناران لواسان را تایید می‌کنند و پیگیری‌های تکمیلی درباره این موضوع ادامه دارد.

به نوشته فارس حدود ۱۳۰ هزار نفر در سامانه فارس من خواستار برخورد با علی کریمی به اتهام دامن زدن به اغتشاشات و دعوت به آشوب شدند.