دادستان رشت:زندانیان مانع خدمات رسانی به مجروحان شدند؛

فوت تعدادی از زندانیان درگیری عصر گذشته زندان لاکان رشت


۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱ | کد خبر: ۲۶۵۱۷ چاپ

دادستان مرکز استان گیلان گفت: با توجه به قطعی برق به دلیل تخریب تاسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، تعدادی از مجروحان فوت کردند و بقیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فوت تعدادی از زندانیان درگیری عصر گذشته زندان لاکان رشت
کلانشهر: دادستان مرکز گیلان گفت : در درگیری زندان لاکان رشت تعدادی از زندانیان فوت و تعدادی هم مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، دادستان مرکز استان امروز گفت : با توجه به قطعی برق به دلیل تخریب تاسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، تعدادی از مجروحان فوت کردند و بقیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
سید مهدی فلاح میری افزود : تعدادی از زندانیان بند 8 زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد ، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.
وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند افزود: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.
‏ دادستان مرکز استان گفت : با توجه به قطعی برق به دلیل تخریب تاسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، تعدادی از مجروحان فوت کردند و بقیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
دادستان مرکز استان افزود: در حال حاضر با تلاش ماموران و مسئولان زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت های روزمره زندانیان ادامه دارد.

نظر شما:

security code