عضو خبرگان رهبری:

مطالبات «اغتشاشگران» از روی شکم سیری است


۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸ چاپ

دلیل اینکه در خوزستان و مناطق عرب نشین خبری از اغتشاشات نبود آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند. 

مطالبات «اغتشاشگران» از روی شکم  سیری است
کلانشهر:یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی از اغتشاشات اخیر، مقابله با ایران مقتدر است و لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌ها دست به طراحی چنین دسیسه‌هایی می‌زنند.
 
به گزارش ایرنا، آیت اله محسن حیدری روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان و جمعی از پاسداران این ناحیه با وی، در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر اهواز بیان کرد: اینکه در خوزستان و به ویژه مناطق عرب نشین آن خبری از اغتشاشات نبود، دو دلیل واضح دارد، اول اینکه نسبت بالای دینداری و تعصب نسبت به دین، خانواده و حجاب این مردم است.
 
 وی ادامه داد: دلیل دوم آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم‌تری دارند که حتی وقت فکر کردن به خواسته‌های اغتشاشگران را ندارند.
 
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.