کیهان نوشت:‌ اگر نبود رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و پای تکفیری‌ها به این سرزمین باز می‌شد دیگر نه مهسا، نه نیکا، نه سارینا و نه هیچ زن و دختری در این کشور امنیت نداشتند و همه به کنیزی و اسارت می‌رفتند.

 حاج قاسم نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی آمدند
کلانشهر:روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند! نویسنده در پایان هشدار داده که جواب سختی در انتظار معترضان است.

 
کیهان نوشت: کسانی باید جوابگوی خون آنها و اشک یتیمی امثال آرتین باشند که بیش از 40 روز است با تدارک وسیع دشمن و ظاهراً به بهانه انتشار یک دروغ درخصوص مرگ طبیعی دختری جوان و با فریب برخی جوانان و نوجوانان سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح کشور داشته‌اند.

آن عده قلیل از دانشجو‌نماها که چند روزی است بدون اینکه بدانند عروسک خیمه‌شب‌بازی دشمن شده‌اند و با بهانه‌گیری‌های کودکانه دانشگاه را با قهوه‌خانه اشتباه گرفته و هوس غذای مختلط کرده‌اند؛ ندیدند که نام دکتر «سید فریدالدین معصومی» جوان نخبه حوزه انرژی و برق در بین شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ بود؟

 
این روزنامه در ادامه مطلب خود نوشت: راستی اگر نهار مختلط را نوش جان کردید و فعلا حال فحاشی ندارید، بعد از نهار به این هم فکر کنید که آن تروریست تکفیری قبل از تیراندازی پرسید چه کسی نخبه و دانشجوی شریف و علامه و... است یا همه را به رگبار بست؟ 

اگر نبود رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و پای تکفیری‌ها به این سرزمین باز می‌شد دیگر نه مهسا، نه نیکا، نه سارینا و نه هیچ زن و دختری در این کشور امنیت نداشتند و همه به کنیزی و اسارت می‌رفتند.

کسانی که این چله سخت را بر مردم ما تحمیل کردند باید این را بدانند که جواب سختی در انتظار آنهاست.