ناصر امانی از نمای شیشه‌ای برخی از ساختمان‌های بلندمرتبه در تهران انتقاد کرد و هشدار داد که اگر حادثه‌ای طبیعی یا غیر طبیعی در تهران رخ دهد این حجم از شیشه در بزرگراه‌ها که ناشی از نمای این برج‌ها است خسارات و تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.

هشدار درباره برج ها و ساختمان های نماشیشه ای
کلانشهر:ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که تذکر من در مورد نمای ساختمان‌های بلندمرتبه است چرا که اخیرا دو الی سه برج بالای ۲۰ طبقه در تهران مشاهده کردم که نمای آنها شیشه بوده است در حالی که در دوره چهارم شورای شهر مصوبه‌ای در مورد نحوه استفاده از شیشه در نما داشتیم و اگر حادثه‌ای طبیعی یا غیر طبیعی در تهران رخ دهد این حجم از شیشه در بزرگراه‌ها که ناشی از نمای این برج‌ها است قطعات خسارات و تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.
ناصر امانی

وی با بیان این‌که در حاشیه بزرگراه حکیم یک برج شیشه‌ای ساخته شده و این در حالیست که توسعه غربی بیمارستان امام خمینی (ره) در مجاورت بزرگراه چمران نیز نمایی شیشه‌ای دارد، گفت: آیا شهرداری برای ساخت این نما مجوز داده است؟ اگر مجوز داده برچه اساسی این مجوز داده شده است؟

امانی همچنین در مورد پاسخ شهرداری به تذکرات اعضاء اظهار کرد: بنده چند تذکر مهم در مورد وضعیت شهرداری دادم و پیگیری‌های متعددی انجام شده اما نمی‌دانم که چرا پاسخی به آنها داده نشده است. شاید در سیستم اداری این تذکرات گم شده است یا اتفاق دیگری افتاده اما لازم است که پاسخ تذکرات اعضاء از سوی شهرداری داده شود.

 مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: تذکرات اعضاء را با جدیت دنبال می‌کنیم و به تازگی جدولی به من داده‌اند که نشان داده می‌شود که به چه تعداد از تذکرات پاسخ داده شده و چه مقدار در حال پاسخگویی است.

نظر شما:

security code