در کمتر از ۵۰ روز اخیر ۵ رسانه معاند ۳۸ هزار خبر دروغ منتشر کرده اند

کلانشهر: به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در روز‌های اخیر با یک جنگ ترکیبی با دشمن روبرو هستیم افزود: پنج رسانه فارسی زبان معاند که تحت مدیریت انگلیس، آمریکا و سعودی هستند در اتفاقات اخیر شب و روز بر سر مردم دروغ را بمباران کردند.

امام جمعه رشت به خدمت مسئولان برای مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان حمایت معنوی از مردم را فراموش نکنند و آن روستایی یا ارباب رجوعی که به اداره‌ای مراجعه می‌کند را دست خالی و بی پاسخ نگذارند.

وی در ادامه به حراست ایران اسلامی از کیان خود اشاره کرد و گفت: در جریان برجام قدرت‌های غربی در تلاش برای انزوای ایران اسلامی هستند، اما تمام دولت‌های آزاده دنیا می‌دانند که ایران درصدد تنش در دنیا نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: پیامبر اسلام به مسلمانان آموخت تا با هر کسی که در برابر دین اسلام بایستد باید در برابر تمام دنیا و زندگی او ایستاد.

آیت الله فلاحتی از سفر پاپ فرانسیس به بحرین انتقاد کرد و گفت: سفر پاپ فرانسیس به کشوری که ۷۰ درصد مردمش شیعیان هستند چه معنایی جز تلاش برای انزوای شیعیان این کشور دارد؟!

وی در ادامه به صدور بیانیه‌هایی از قم طی روز‌های اخیر هم اشاره کرد و افزود: سوال اینجاست که آیا انقلابیون و روحانیان و بزرگان حوزه و دانشگاه صادرکنندگان این بیانیه را که باعث خوشحالی رژیم صهیونیستی و آمریکا شده است را قبول دارند؟!

امام جمعه رشت گفت: برخی‌ها باید در رفتار خود تجدید نظر کرده و آگاهانه لب به سخن باز کنند تا سبب خوشحالی دشمنان نشوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به راهپیمایی ۱۳ آبان در گیلان اشاره کرد و از مردم انقلابی این خطه بخاطر حضور پرشور و باشکوه در این راهپیمایی قدردانی کرد.