پیامد استوری انتقادی یحیی گل محمدی درباره تیم ملی فوتبال؛

جریمه ۲۰درصدی سرمربی پرسپولیس صحت دارد


۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: ۲۷۹۶۰ چاپ

در حالی که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس موضوع جریمه ۲۰درصدی یحیی‌ گل‌محمدی را تکذیب کردند اما خبرگزاری تسنیم می‌گوید  که این موضوع صحت دارد و سرمربی سرخپوشان به دلیل انتشار یک استوری انتقادی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال با جریمه نقدی مواجه شده است.

جریمه ۲۰درصدی سرمربی پرسپولیس صحت دارد
کلانشهر : روز گذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود خطاب به ملی پوشان تیم ملی فوتبال ایران انتقاداتی را متوجه آنها کرد.

گل محمدی بدون اشاره به حضور بازیکنان در دیدار با ابراهیم رئیسی پیش از حضور در جام جهانی فوتبال قطر خطاب به آنها نوشت:برای بازیکنان تیم، این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مطلوم ایران را به گوش مسئولین برسونن ولی...

توی درس معرفت نمی شه بیشتر از صفر به شما داد.

حالا امروز برخی رسانه ها از جمله خبرگزاری تسنیم نوشتند که خبری مبنی بر جریمه 20درصدی یحیی گل‌محمدی مربی باشگاه پرسپولیس برپایه مبلغ قرارداد او منتشر شد. در پیگیری این خبر توسط رسانه‌ها، بعضی مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند.

با این حال پیگیری‌ها و کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکی است که خبر جریمه شدن یحیی گل‌محمدی صحت دارد، دلیل تصویب این جریمه را اهانت او به اعضای تیم ملی عنوان می‌کنند.

گفته می‌شود جزئیات این تصمیم به‌زودی اعلام می‌شود.