کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری

به نام خدای رنگین کمان/ به خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم


۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۸ | کد خبر: ۲۸۱۱۳ چاپ

کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر انگلیس شرکت کرد.حاج‌صفی: هیچ سورپرایزی برای انگلیس نداریم.

به نام خدای رنگین کمان/ به خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم

کلانشهر: احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران که به همراه با کارلوس کی‌روش به کنفرانس خبری دیدار برابر انگلیس رفته حرف‌هایش پیش از ورود به شرایط تیم ملی را با جمله "به نام خدای رنگین‌کمان" آغاز کرد و سپس درباره اتفاقات اخیر ایران بیان کرد: ما با همه خانواده‌های داغدار در ایران همدردیم و بدانند که در کنار آنها هستیم.

او سپس با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با انگلیس بیان کرد: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده‌ایم. کاپیتان تیم ملی در ادامه درباره انگلیس حریف روز آینده ایران اضافه کرد: انگلیس تیم خیلی خوبی است اما ما نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم امتیاز بگیریم.

حاج صفی سپس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان تیم ملی در مصاف با انگلیس سورپرایزی دارند یا خیر اینگونه واکنش نشان داد: ما برای انگلیس سورپرایزی نداریم. مقابل تونس خوب بازی کردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. 

سوال بعدی از حاج صفی به این صورت مطرح شد:« شما گفتید در کشور مشکل وجود  دارد. شما چه احساسی از این شرایط دارید و بازیکنان چه حسی دارند؟ کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال اینطور توضیح داد: تردیدی نیست که کشور ما شرایط خوبی ندارد و مردم غمگین هستند و ما اینجا هستیم تا باعث شادی آنها شویم. امیدوارم شرایط آنطوری که آنها می‌خواهند، رقم بخورد.