واکنش دادگستری اصفهان به خبر تلویزیون ایران اینترنشنال؛

 دادگاه توماج صالحی برگزار نشده است


۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۰ | کد خبر: ۲۸۳۶۱ چاپ

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت:کیفرخواست افساد فی‌الارض توماج صالحی صادر شده اما هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده او برگزار نشده است.

 دادگاه توماج صالحی برگزار نشده است
کلانشهر : به گزارش تسنیم، ‌تلویزیون فارسی زبان ماهواره‌ای ایران اینترنشنال با انتشار خبری مدعی شده است دادگاه توماج صالحی خواننده رپ که در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شد، روز گذشته در اصفهان برگزار شده است و خانواده وی موفق نشده‌اند در روز دادگاه با او دیدار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با جزئیات پرونده توماج صالحی گفت: هفته گذشته کیفرخواست پرونده توماج صالحی صادر و به دادگاه‌‌های عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد اما هنوز جلسات دادگاه برگزار نشده است.

وی افزود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به‌صورت گسترده به‌نحوی که موجب خسارات عمده شده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیرقانونی به‌قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت‌آمیز متهم است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.