در دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا، سعید عزت الهی بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.ساعاتی بعد از پایان بازی اعلام شد که مهران سماک جوان 27 ساله‌ای که بعد از بازی ایران و آمریکا در محدوده چراغ‌ برق انزلی حضور پیدا کرده بود به ضرب گلوله جان باخت.جوانی که حالا مشخص شده در دوران کودکی مدتی با عزت الهی هم تیمی بود.

دلنوشته سعید عزت اللهی برای مهران سماک هم تیمی تازه در گذشته اش در انزلی/عکس
کلانشهر : سعید عزت اللهی هافبک اهل انزلی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به درگذشت مهران سماک هم تیمی دوران کودکی‌اش، عکس و متنی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 سعید عزت‌اللهی در این استوری از غم عمیقش برای از دست دادن همبازی دوران کودکی اش گفته و نوشته که از دیشب تاکنون خواب به چشمانش نیامده است.

در دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی قطر سعید عزت الهی حضور داشت و بعد از باخت به آمریکا و حذف تیم ملی فوتبال ایران با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.

عکس‌های متعددی از گریه‌های عزت الهی در رسانه‌ها منتشر شد.(اینجا ببینید)
عزت الهی سعید8

ساعاتی بعد از پایان بازی اعلام شد که مهران سماک جوان 27 ساله‌ای که بعد از بازی ایران و آمریکا همراه نامزدش در محدوده چراغ‌ برق انزلی حضور پیدا کرده بود به ضرب گلوله جان باخت.جوانی که حالا مشخص شده در دوران کودکی مدتی با عزت الهی هم تیمی بود.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی فرمانده انتظامی بندرانزلی هم صبح روز چهارشنبه نهم آذرماه،با تایید درگذشت مهران سماک گفت:بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای «اغتشاشگر» در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی،جسد مردی که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی همچنین توضیح داد که پلیس در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین را شناسایی و دستگیر کرد و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد(بیشتر بخوانید)