فرمانده انتظامی تالش گفت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و موهن در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر و ارسال آن به کانال‌های معاند در فضای مجازی از سوی فردی در تالش موضوع در دستور کار قرار گرفت

جوان ۲۱ ساله به اتهام انتشار مطالب کذب در فضای مجازی تالش دستگیر شد
کلانشهر: فرمانده انتظامی تالش از شناسایی و دستگیری یک نفر به جرم انتشار مطالب توهین‌آمیز، کذب و موهن در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد رستمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر تشریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و موهن در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر و ارسال آن به کانال‌های معاند در فضای مجازی از سوی فردی در تالش موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) تالش با اقدامات فنی در نهایت موفق شدند متهم این پرونده و مخفیگاه او را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی تالش بیان کرد: بر همین اساس متهم این پرونده که جوانی ۲۱ ساله بود، با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان دستگیر و جهت اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به مخاطرات شبکه‌های اجتماعی در صورت استفاده نادرست برای کاربران اضافه کرد: فضای مجازی به صورت مستمر از سوی پلیس فتا رصد می‌شود و جرایم و تخلفات احتمالی در این حوزه با برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.