دانش‌آموز کلاس ششمی که پیگیر حل مشکلات مدرسه اش شده بود با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی محل تحصیلش روبرو شد.

دانش آموزی که برای مدرسه اش ۱۰۰میلیون تومان اعتبار آورد
کلانشهر:مطالبه‌گری دختر دانش‌آموز نتیجه داد. ایسنا نوشت:یک دانش‌آموز خرم‌آبادی که حل مشکلات مدرسه را از مدیرکل آموزش و پرورش مطالبه کرده بود با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی مدرسه‌اش روبرو شد.

همتا همتی دانش‌آموز پایه ششم دبستان سمیه منطقه میدان تیر خرم آباد وقتی در نماز جمعه، مدیرکل آموزش و پرورش استان را می‌بیند از او درخواست می‌کند که برای رسیدگی به مسائل و مشکلات  از مدرسه‌اش  بازدید کند.

به گفته این دانش‌آموز، رضا عزتی هم در برگه‌ای اسم و آدرس مدرسه را یادداشت می‌کند و به این عضو شورای دانش‌آموزی مدرسه قول بازدید می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بازدید سرزده از دبستان در جلسه شورای دانش‌آموزی شرکت می‌کند. اعضای شورای دانش‌آموزی هم  مشکلات مدرسه از جمله فضای کوچک کلاس‌ها، برق‌کشی ساختمان، نبود نور کافی کلاس‌های درس، تهویه مناسب، مشکل سیستم گرمایشی،  کمبود تجهیزات و رنگ  آمیزی محیط مدرسه را به مدیرکل  انتقال می‌دهند.

حل مشکل سیستم گرمایشی  و خرید دستگاه کپی، چاپگر و سیستم رایانه در همان ساعات اولیه انجام می‌شود و با  پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع سایر مشکلات مدرسه اختصاص پیدا می‌کند.

دبستان سمیه با ۱۰ کلاس درس دارای ۲۸۰ دانش‌آموز از منطقه میدان تیر و فلک الدین خرم‌آباد است.

نظر شما:

security code