در ادامه ماجراهای استیضاح،عزل و نصب در شهرداری رشت؛

«یوسف یزدانی» توسط شورا برای سرپرست شهرداری رشت معرفی شد


۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۳ | کد خبر: ۲۸۸۷۸ چاپ

رئیس شورای شهر رشت گفت: «یوسف یزدانی» با کسب ۹ رأی موافق اعضای شورای شهر رشت به عنوان سرپرست در شهرداری این شهر انتخاب شد.

«یوسف یزدانی» توسط شورا برای سرپرست شهرداری رشت معرفی شد
کلانشهر: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر رشت، یوسف یزدانی با ۹ رای به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، در شصت و چهارمین جلسه علنی شورا که صبح امروز در ساختمان شورا برگزار شد موضوع انتخاب سرپرست شهرداری رشت بررسی شد.
در نهایت از مجموع یازده عضو شورای رشت با ۹ رای موافق یوسف یزدانی از پرسنل شهرداری رشت که سابقه حضور در جایگاه شهردار منطقه دو را نیز در کارنامه فعالیت خود دارد به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.
محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت پس از انتخاب یزدانی توسط شورا به عنوان سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: سرپرست شهرداری رشت باید با تلاش شبانه روزی در راستای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف حوزه مدیریت شهری تلاش کند .

همچنین به گزارش مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر پنج شنبه در شصت و چهارمین نشست شورای شهر رشت که با محوریت انتخاب سرپرست شهرداری این شهر برگزار شد با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص شهردار معزول شده رشت، افزود: تابع قانون هستیم و بر اساس قانون تصمیم گیری و عمل می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آرای صادره از دیوان و هیئت شورای اختلاف، بیان کرد: بعد از اتفاقات اخیر در مدیریت شهری رشت، انتخاب سرپرست شهرداری این شهر در دستور کار شورای اسلامی قرار گرفت.

واثق کارگرنیا از انتخاب «یوسف یزدانی» به عنوان سرپرست شهرداری رشت خبر داد و اضافه کرد: یوسف یزدانی با کسب ۹ رأی از شورای اسلامی رشت به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل اعضای شورای رشت با سرپرست شهرداری، افزود: تعامل و همدلی مجموعه پارلمان شهری و شهرداری رشت منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به سرعت بخشی در انتخاب شهردار، بیان کرد: پارلمان شهری رشت از هم اکنون نسبت به انتخاب شهرداری توانمند و دلسوز دغدغه خواهد داشت.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه رشت نیازمند شهرداری کارآمد، توانمند و متعهد است، گفت: برای برون رفت از چالش‌های شهری نیازمند مدیری توانمند هستیم.

نظر شما:

security code