«احمد وحیدی» وزیر کشور روز پنجشنبه در مورد برنامه وزارت کشور برای تغییر استانداران، گفت: غیر از استاندار کرمانشاه، تغییرات دیگری در سطح استانداران داریم.

هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه،«محمدطیب صحرایی» را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.
«محمدطیب صحرایی» متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانشآموخته دکتری جامعهشناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیتهای فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.
مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه از دیگر سوابق صحرایی است.
وی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز بوده است.
صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.
پیش از این «بهمن امیریمقدم» استاندار کرمانشاه بود که ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ در این سمت منصوب گردید
نظر شما:
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام معرفی شد