تیبا دو ۱۱ میلیون گران شد!

قیمت محصولات ایران خوردو و سایپا یکشنبه ۴ دی


۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۶ | کد خبر: ۲۹۵۶۶ چاپ

قیمت تارا دنده‌ای با رشد ۱۰ میلیونی به ۵۹۰ میلیون رسید. رانا LX که ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو به‌حساب می‌آید، ۳۶۲ میلیون فروخته می‌شود. تیبا ۲ در بازار آزاد ظرف یک روز ۱۱ میلیون گران شد و حالا ۲۸۱ میلیون فروخته می‌شود. قیمت پراید هاچ‌بک به مرز ۲۵۰ میلیون رسید.

قیمت محصولات ایران خوردو و سایپا یکشنبه ۴ دی

کلانشهر: تارا دنده‌ای و تندر ۹۰ معمولی امروز یکشنبه چهارم دی بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد تجربه کرده‌اند. قیمت تارا دنده‌ای با جهش ۱۰ میلیونی در یک روز، به ۵۹۰ رسیده و تندر ۹۰ معمولی که با همین قیمت پا به بازار گذاشته، درمقایسه با دیروز ۱۰ میلیون گران شده است.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با رشد پنج میلیونی به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده و ارزش ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای و رانا LX دو میلیون تومان نسبت به خرید و فروش‌های دیروز ارتقا پیدا کرده است. از طرفی قیمت پژو پارس ساده هم که امروز ۴۲۸ میلیون تومان است، رشد یک میلیونی تومانی را نسبت به دیروز ثبت کرده است.

 

قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه چهارم دی نسبت به اولین روز معاملاتی هفته، افزایش داشته است. تیبا ۲ درمقایسه با دیروز ۱۱ میلیون گران‌تر فروخته می‌شود و امروز رکورددار افزاش قیمت بین محصولات سایپا بوده است. حالا خرید تیبا ۲ در بازار آزاد ۲۸۱ میلیون تومان تمام می‌شود و رتبه دوم در این فهرست امروز به پراید هاچ‌بک تعلق دارد که با رشد قیمت هشت میلیون تومانی در بازار حاضر شده و برای خرید آن باید ۲۴۹ میلیون تومان پیاده شد.

 

به گزارش فرارو، ناگفته نماند که قیمت پراید صندوقدار به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده و این یکی نسبت به دیروز رشد قیمت پنج میلیون تومانی را تجربه می‌کند. از طرفی قیمت محصولاتی مثل شاهین، ساینا S، ساینا معمولی، کوییک دنده‌ای و تیبا صندوقدار نسبت به خرید و فروش‌های دیروز بین سه تا پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.