همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شد/تصاویر


۱۴۰۱/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۱ | کد خبر: ۲۹۶۲۱ چاپ

3 پاسدار خاک ایران در 8 سال جنگ تحمیلی بعد از تشییع از میدان پاسداران تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت در شهر‌های فومن، رستم آباد و لوشان به خاک سپرده شدند.

برگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شد/تصاویر
کلانشهر : تشییع پیکرهای پاک سه شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر دستان مردم ولایتمدار شهر رشت در حال برگزاری است.

به گزارش  ایسنا، مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه ۶ دی ماه از میدان پاسداران به سمت میدان شهدای ذهاب رشت(شهرداری) برگزار شده و به تجمع بزرگ فاطمیون ختم می شود.

پس از تشییع، نماز بر پیکر پاک این سه شهید گمنام به امامت آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اقامه می‌شود.

دو شهید در سن ۱۹ سالگی و در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیدند و یک شهید دیگر در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در فکه شهید شد.این شهدا در شهر‌های فومن، رستم آباد و لوشان به خاک سپرده شدند.

استان گیلان بیش از هشت هزار شهید در دوران 8سال جنگ تحمیلی تقدیم میهن کرد و بیش از ۲۲ هزار جانباز و حدود ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده دارد.
برگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شدبرگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شدبرگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شدبرگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شدبرگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام در رشت انجام شد

نظر شما:

security code