سردار سپهر در مراسم سالگرد سردار سلیمانی در رشت:

 نبرد ما با دشمن، نبرد ارزش هاست/آمریکا زخمی است


۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۶ | کد خبر: ۲۹۹۱۵ چاپ

سردار محمد حسین سپهر معاون وزیر کشور با اشاره به ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد قرانی و دینی و ارزشی ماست به همین دلیل دشمن حاج قاسم را ترور کرد، ولی دشمن بداند ما حاج قاسم زیاد داریم

 نبرد ما با دشمن، نبرد ارزش هاست/آمریکا زخمی است
کلانشهر: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ معاون وزیر کشور در سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت گفت: امروز مردم شهیدپرور گیلان در سالگرد سردار گرد هم آمده اند و این برای من افتخار است که بین میزبانان این سردار بزرگ اسلام هستم و این قدردانی شما از شهید و شهادت را به همه گیلانیان تبریک می‌گویم.

سردار محمد حسین سپهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: می‌دانید چرا دشمن با نظام و انقلاب ما مخالف است و هزاران توطئه پیاده می‌کنند؟ می‌دانید چرا رسانه‌های بزرگ جهان در یک اجماع شیطانی علیه ما فعالیت می‌کنند و چرا با انقلاب ما مخالفند و بزرگان و قهرمانان ما را ترور می‌کنند؟

وی در پاسخ به این سوالات گفت: دشمن از همه داشته‌های ما می‌ترسد، دشمن می‌داند قوت نظامی و اقتصادی و جمعیتی ما بیشتر از آنان است و از ما می‌ترسند و دائم برای ما خط و نشان می‌کشند.

هراس دشمن از ایدئولوژی ایران

معاون وزیر کشور گفت: رییس مرکز اطلاعات استراتژیک روسیه می‌گوید من اسنادی را در غرب دیدم که می‌خواهند به ایدئولوژی شما ضربه بزنند، زیرا اصلی‌ترین مساله غرب، ساختار ایدئولوژیکی، دینی و مذهبی کشور ماست.

سردار محمد حسین سپهر گفت: دشمن اذعان کرده که از ۳ چیز مسلمانان می‌ترسد: یک: تازمانی که در کشور ما قران تلاوت و تفسیر می‌شود، دوم: تا زمانی که مردم ما به حج می‌روند و سوم: تا زمانی که در گوش مسمانان اسم «محمد» گفته می‌شود دشمن در هراس است، لذا تلاش می‌کند قرآن را از ذهن مردم دور کند.

وی به ترور حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد قرانی و دینی و ارزشی ماست به همین دلیل دشمن حاج قاسم را ترور کرد، ولی دشمن بداند ما حاج قاسم زیاد داریم.

سردار سپهر گفت: ۸۲ کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان‌های قرآنی ما شکست خوردند، زیرا حاج قاسم با قرانی که بر دستان خود گرفت، قرآن و اسلام و آزادی خواهی را احیا کرد و مسوول این کار بزرگ تمدن سازی، حاج قاسم بود.

مشکل اصلی ما با امریکایی ها، دین واعتقادات ماست

سردار سپهر گفت: تیمرمن عضو برجسته سازمان سیا می‌گوید «مشکل اصلی امریکا ماهیت ایرانی و اسلامی ایران است و تا زمانی که ایران پابرجاست خطرات زیادی پیش روی ماست، چون کشور ما مخالف ارزش‌های استکباری آنهاست.»
وی گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد در هر جای جهان دشمنان جنگ طلبی کردند شکست خوردند و خودشان اعلام می‌کنند که از اسلام و قرآن شکست خورده اند.

سردار سپهر گفت: هنری کیسینجر سیاستمدار آمریکایی می‌گوید هیچ راهی جز نابودی ایران نداریم و این بار برای رسیدن به هدفشان در اذهان جوانان ما رخنه کردند، البته ما هم در تربیت جوانان کشورمان کوتاهی کردیم.

وی گفت: ما به امریکا می‌گوییم همانطور که در جنگ تحمیلی با جوان‌هایی که خیلی هایشان با دین و اسلام چندان آشنایی نداشتند جنگیدیم و پیروز شدیم، بار دیگر به شهدا و رهبری قول می‌دهیم که با همین جوانان شما را شکست خواهیم داد.

آمریکا زخمی است
وی با اشاره به اینکه رژیم استعمارگر امریکا ۲۲۶سال را در جنگ گذراند، ولی انقلاب اسلامی باعث شد که آمریکا در تمام جنگ هایش در منطقه شکست بخورد خطاب به آمریکا گفت: شما زخم برداشته اید، اما بدانید ما قدرت داریم، داشته‌های ما زیاد است، شما فکر کردید می‌توانید نظام ما را نابود کنید؟ بدانید هرگز این اتفاق نمی‌افتد، زیرا ما دارای ارزش‌های اسلامی هستیم.

وی گفت: غربی‌ها و دشمن بداند خاورمیانه مرکز دنیای قدیم است و خلیج فارس به منزله مرکز عالم و پاشنه آشیل قاره قدیم است و این منطقه در دست ایران است.

وی افزود: اگر جهان را دایره‌ای فرض کنیم خلیج فارس مرکز این دایره است و امریکا بداند امروز خلیج فارس در دست کشور‌های اسلامی است و ناو‌های شان در اینجا امنیت ندارد.

دشمن از ولایت فقیه می‌ترسد

سردار سپهر با اشاره به این سخن آمریکایی‌ها که می‌گویند ما در صحرای طبس و در جنگ ۸ ساله از، ولی فقیه شکست خورده ایم گفت: آمریکا می‌گوید ما از ۱۰ سال تخصص و تجربه برای نابودی نظام اسلامی کمک می‌گیریم، ولی رهبر ایران با یک سخنرانی تمام ساز و کار ما را به هم می‌ریزد.

وی خطاب به آمریکا گفت: شما می‌گویید جمهوری اسلامی تروریست است و تلاش ما را در جبهه‌های مقاومت به نام تروریست می‌دانید و به حزب الله حشد الشعبی و جبهه مقاومت تروریست می‌گویید، چون در برابر شما قد علم کرده ایم و با وجه استکباری شما مخالفیم.

ایران اسلامی بر بال‌های اقتدار
سردار محمدحسین سپهر درخصوص مخالفت‌های دشمن و ایجاد اغتشاش در کشور گفت: از آنجایی که ما روی بال‌های اقتدار قرار گرفته ایم و نظام ما در راه پیشرفت است شما از قوی شدن ما و حل مشکلات ما نگرانید.

وی با اشاره به سخنان رابرت هادن هاینینگ که گفته است «امریکا دو راه بیشتر ندارد یا با حمله نظامی ایران را ساقط کند یا اینکه تلاش کند نخبگان و مردم را به سمت خودش بکشاند» گفت: درباره حمله نظامی باید بگویم که ما در غرب آسیا در قله امنیتی و نظامی قرار داریم و اگر آمریکا می‌توانست تا الان اینکار را می‌کرد همانطور که امام خمینی فرموده بودند اگر امریکا یک سیلی بزند هزار سیلی به او می‌زنیم.

معاون وزیر کشور گفت: اگر ما در یک نقطه ضربه بخوریم در هزار نقطه به آمریکا ضربه می‌زنیم و رژیم صهیونیستی ۲۵سال آینده که هیچ، چند سال آینده را نخواهد دید.

وی گفت: نقشه دوم دشمن این است که می‌خواهد نخبگان ما را به سمت خود بکشاند، اما باید مردم ما را در این مناسبت‌ها ببینند و بدانند ما دشمن را حتما تسلیم اراده خود خواهید کرد.

وحشت دشمن از سه اصل «رهبری، دین و مردم»

سردار سپهر گفت: امریکایی‌ها می‌گویند کلید اصلی ایجاد تغییر بنیادین در ایران از بین بردن حلقه رهبری و ارزش‌های بنیادی است زهی خیال باطل بعد از قریب ۱۵قرن ما حکومت اسلامی تشکیل دادیمف ما وعده رسول خدا هستیم.

وی گفت: ما از تبار سلمانیم و تسلیم نخواهیم شد، در یمن و لبنان هم دیدید که شما را شکست دادیم.

معاون وزیر کشور گفت: امروز سرمایه‌های بزرگی داریم و دشمن می‌خواهد مردم و نخبگان را از ما بگیرد، امروز بر همه واجب است که یک جبهه جهادی، تبیینی، ارزشی و ایمانی تشکیل دهیم، جنگ ما جنگ جهاد تبیین و ارزشی است، ما باید افکار دشمن را بشناسیم و در این جنگ شناختی کوتاهی نکنیم، رهبر ما فرموده اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.

وی گفت: از زمانی که ماهواره اختراع شد ۳۰۰ هزار ماهواره فعال است که ۱۱۶ ماهواره فقط در فضای ایران در حال دین ستیزی است و علیه نظام، محتوا تولید می‌کند و بر تمام فقها، دانشمندان و نخبگان واجب است در این جنگ شناختی به جنگ دشمن بروند.

سردار محمدحسین سپهر گفت: امریکا امسال یک ممیز ۹ تریلون دلار برای مبارزه با ایران، چین و روسیه اعتبار گذاشته، زیرا ریشه دشمنی امریکا با ما، اسلام ناب، ایران قوی و ایران پیروز است.

وی گفت: امروز اگر هر کس بتواند در جهت ارتقاء نظام و جهاد تبیین تلاش کند، ولی کوتاهی کند، خیانت کرده است، راه حاج قاسم امروز کمک به رهبری است راه حاج قاسم امروز جهاد تبیین است راه حاج قاسم امروز همراهی و دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

در پایان این مراسم مردم گیلان با نوحه خوانی حاج امیر حسینی در سوگ سردار دل ها عزاداری کردند.

نظر شما:

security code