به دنبال اخبار غیررسمی قطع برق به دلیل مشکلات تامین سوخت نیروگاه های گیلان

معاون استاندار:فردا ادارات گیلان تعطیل نیست


۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۰ | کد خبر: ۳۰۱۸۴ چاپ

سیدمحمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت درباره تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنه این هفته، فردا تصمیم گیری می شود.

معاون استاندار:فردا ادارات گیلان تعطیل نیست
کلانشهر: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی ادارات و  شهرک های صنعتی استان گیلان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 20 و 21 دی ماه 1401 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان اعلام کرد:فردا، سه شنبه همه ادارات استان باز است.

سیدمحمد اسحاقی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی باران توضیح داد: درباره تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنه این هفته، فردا تصمیم گیری می شود.

عصر امروز اطلاعیه ای به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مبنی بر تعطیلی سه شنبه و چهارشنبه در شبکه های اجتماعی بازنشر شد. در این اطلاعیه آمده بود: نظر به کاهش دما و محدودیت‌های موجود در تامین سوخت نیروگاه ها، جهت حفظ پایداری شبکه، برق کلیه شهرک‌های صنعتی استان گیلان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 20 و 21 دی ماه 1401 ، از ساعت 11 لغایت 23 به طور کامل قطع خواهد شد. حالا به نظر می رسد استانداری گیلان مانع این تعطیلی شده است. اما به نظر می رسد کاهش دمای هوای گیلان و مشکلات کمبود گاز به زودی استانداری گیلان را هم مانند گلستان دیگر استان شمالی، اردبیل و شماری دیگر از استانها به راهکار تعطیل کردن اداره‌ها،مراکز آموزشی و شهرکهای صنعتی برساند.

نظر شما:

security code