پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما با اشاره به اظهارات برادرش که به آمریکا پناهنده شده، گفت: من هم اظهارات ایشان را دیدم

واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به پناهنده شدن برادرش در آمریکا
کلانشهر: پیمان جبلی درباره پناهندگی برادر خود اظهار داشت: این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش ها و رویش ها است.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما در گفت‌وگو با برنا، با اشاره به اظهارات برادرش که پناهنده شده است، گفت: من هم  اظهارات ایشان را دیدم، البته نمی دانم چه مقدار از آن ارادی و تحت اختیار بوده است؛ اما این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش ها و رویش ها است.

گفتنی اشت روز گذشته نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داد(بیشتر بخوانید)

بر اساس این گزارش او گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را».

سه سال قبل و بعد از سرنگونی هواپیما اعلام شد نام یکی از قربانیان محمد امین جبلی دانشجوی 29 سالۀ رشته پزشکی در دانشگاه تورنتوی کانادا - فرزند دکتر محمد جبلی متخصص قلب - است و تصویری هم از حضور پیمان جبلی که در آن زمان معاون برون مرزی سازمان بود در مراسم منتشر شد.

 

نظر شما:

security code