سارق ۲۷ ساله در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد.

بازداشت دزد ۲۷ساله دوچرخه های رشت/ اعتراف به ۲۰ سرقت دوچرخه
کلانشهر:سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شهرستان رشت و کشف ۲۰ فقره پرونده سرقت خبر داد و افزود: سارق ۲۷ ساله در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد.

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، به اهمیت و ضرورت توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد. 

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر چند مورد سرقت سریالی دوچرخه طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران کلانتری ۱۷ رشت حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک نفر را در حال سرقت دوچرخه مشاهده که این فرد به محض رویت پلیس اقدام به فرار کرد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و تصریح کرد: سارق ۲۷ ساله در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد. 

این مقام ارشد انتظامی در پایان اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و بیان داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.