بازتاب یک اتفاق عجیب در گیلان؛

فرود هلی کوپتر دستیار ارشد پوتین و استاندار گیلان وسط زمین فوتبال در آستارا


۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷ | کد خبر: ۳۰۵۸۹ چاپ

اختصاصی کلانشهر: اسدالله عباسی استاندار گیلان که امروز میزبان ایگور لویتین دستیار ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است، با هدف بازدید میدانی از راه آهن رشت-آستارا به صورت هوایی از مسیر راه آهن رشت-آستارا بازدید کردند و همچنین در بازدید میدانی در جریان چگونگی فعالیت بارانداز ریلی آستارا-آستارا و نیز ترمینال غلات این شهرستان مرزی در غرب استان گیلان قرار گرفتند.

اتفاق عجیب در این مسیر اما فرود هلی کوپتر حامل دستیار پوتین در زمین فوتبال آستارا بود.آنهم در شرایطی که تیم فوتبال شهرداری آستارا و مس شهربابک در حال آماده شدن برای برگزاری دیدارشان بودند.

 فرود بالگرد در ورزشگاه وحدت  آستارا باعث شد که دیدار فوتبال دو تیم به دلیل ملاقات سیاسی دو مقام با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شود.

سالهاست در گیلان درباره ساخت راه آهن آستارا به آستارای جمهوری آذربایجان و اتصال آن به  روسیه و سپس بندر انزلی وعده داده می‌شود اما تاکنون ساکنان گیلان چیزی جز ریل‌گذاری وعده‌ها مشاهده نکرده‌اند.

اینکه اینبار روس‌ها وفای به عهد کرده و در راه‌آهن ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند،به دلیل خلف وعده‌های مختلف روسیه به عینک خوشبینی نیاز دارد.

در حال حاضر موضوع سوال برانگیز برای شهروندان و بویژه علاقه‌مندان به فوتبال این است که واقعا جای دیگری در بندر آستارا به جز زمین فوتبال برای فرود بالگرد حامل دستیار پوتین و استاندار گیلان وجود نداشت تا موضوع با بازتاب خبری عجیب مواجه نشود؟