آلودگی و برودت هوا باعث شد مدارس و ادارات در برخی از استان‌های کشور یکشنبه دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری شود.

مدارس و ادارات کدام استان‌ها دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری است؟
کلانشهر: با توجه به آلودگی و برودت هوا در برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

 مدارس آبیک و قزوین یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند

 با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین مدارس آبیک، البرز و قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شدند. 

فعالیت مدارس شهری خراسان شمالی فردا غیر حضوری است/ ادارات با تاخیر

 سر پرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت:  با هدف مدیریت انرژی، فردا یکشنبه فعالیت مدارس شهری همچنان غیر حضوری و در بستر شاد ادامه خواهد داشت. فعالیت دستگاه‌ها و ادارات از ساعت ۹:۳۰ تا پایان وقت اداری انجام می‌شود.

مدارس  چهارمحال و بختیاری غیر حضوری شد

با توجه به برودت هوا فردا فعالیت آموزشی کلیه کودکستان ها و مدارس ابتدایی شهرستان های شهرکرد،بروجن،فارسان،بن،کیار،سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد .

مدارس و دانشگاه‌های البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: یکشنبه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌های البرز غیرحضوری است‌.

تاخیر یا تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز یکشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تاخیر ۲ ساعته در فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان استان و تعطیلی مدارس ۲ شهرستان به دلیل سرمای هوا در روز یکشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

یکشنبه و دوشنبه؛ فعالیت با تاخیر ادارات و مراکز آموزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: یکشنبه (۲بهمن) و دوشنبه (۳ بهمن)، فعالیت ادارات و مراکز آموزشی در استان گلستان با تاخیر آغاز می‌شود.

تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه ها فردا یکشنبه غیرحضوری شد

 استانداری تهران اعلام کرد:کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان تهرانی از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای روز یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه ها ی دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند خبر داد.

تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود. همچنین آزمون های کشوری المپیاد علمی دانش آموزی طبق برنامه برگزار خواهد شد.