طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

جزئیات طرح جدید فروش فوری ۲ محصول سایپا + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

کلانشهر: طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.

 

 همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.