صدیقی امام‌جمعه تهران گفت:مالیات دهندگان اروپایی کمرشان خم شده است؛ قدر این نظام را بدانید و کشوری سالم تر ایران پیدا نمی کنید؛ به این پیام های بازنشستگان سیاسی توجه نکنید که عقل ندارند و امروز ما در برابر رژیم اسرائیل، از مردم سوریه دفاع می کنیم و قدر خودتان را بدانید. شما عزیزید.

 باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد/ کشوری سالم تر از ایران پیدا نمی کنید
کلانشهر: امام‌جمعه موقت تهران خواستار نظارت جامع و کافی بر نوع رفتار مسئولان و کارمندان ادارات با مردم شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدکاظم صدیقی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره بهترین امت (امر به معروف و نهی از منکر) در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: گروهی از مردم از مسئولان ناراضی هستند نه اینکه از نظام ناراضی باشند؛ به اداره ای رفتند کارشان انجام نشده و این عکس العمل را در برای نارضایتی خود انجام می دهد.

وی ادامه داد: باید مرهم بر زخم او گذاشت و او را توجیه کرد؛ باید نظارت کافی بر نوع رفتار مسئولان و اداره ای ها با مردم کرد.

آیت الله صدیقی گفت: قرآن از امر به معروف و نهی از منکر به خیر توصیف کرد؛ رهبری هم از آن به پیشنهاد و اعتراض تعبیر کردند. پس مردم باید در امر به معروف و نهی از منکر همراهی کنند چرا که بدون همراهی آنها امکان پذیر نیست.

وی افزود: حجاب فریضه ای اجتماعی است و خداوند آن را واجب کرد؛ چادر و عمامه هر ۲ نماد اسلام و دعوت به دینداری است.زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند . سپاه و امامان جمعه همیشه سنگرنشین بودند و اینها در تراز انقلاب اسلام هستند.

آیت الله صدیقی خطاب به حضار گفت: مالیات دهندگان اروپایی کمرشان خم شده است؛ قدر این نظام را بدانید و کشوری سالم تر ایران پیدا نمی کنید؛ به این پیام های بازنشستگان سیاسی توجه نکنید که عقل ندارند و امروز ما در برابر رژیم اسرائیل، از مردم سوریه دفاع می کنیم و قدر خودتان را بدانید. شما عزیزید.

وی افزود: این دولت های سکولار در آموزش و پرورش و دانشگاه های ما ویروس وارد کردند؛ فکر کردند. در گزینش ها می دانستند چه کنند اما شهدا با خون خود این نظام را زنده و مقاوم نگه داشته اند.

صدیقی خاطرنشان کرد: کشف حجاب را می توان کنترل کرد وظیفه شماست که بروید مخصوصا الان که اوضاع آرام تر و لجاجت ها کمتر شده است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره بهترین امت با حضور آیت الله سیدکاظم صدیقی و حجت الاسلام، المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور و خانواده های معظم شهدای امر به معروف و مسئولان کشوری و لشگری برگزاری شد.

حکم قصاص فرمانده انتظامی بندرانزلی لغو می شود؟
بررسی دوباره محکومیت متهم پرونده مهران سماک

نظر شما:

security code