در پی حاشیه‌های پیش آمده درباره ترک برنامه زنده تلویزیونی توسط رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی کشور، روابط عمومی برنامه «پایش» ماجرا را از منظر خود تشریح و از حسین قربانزاده برای حضور دوباره در این برنامه دعوت کرد.

دعوت دوباره «پایش» از مهمانی که روی آنتن قهر کرد
کلانشهر : در توضیحی که روابط عمومی برنامه پایش نوشته و به رسانه‌ها ارسال کرده، آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برنامه تلویزیونی «پایش» ضمن عذرخواهی از آنچه که به‌دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در برنامه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ پایش اتفاق افتاد اعلام می‌دارد، همکاران این برنامه با رویکرد استفاده از هم‌اندیشی نخبگان برای کمک به پیشرفت اقتصادی ایران اسلامی، بررسی طرح «مولدسازی دارایی‌های دولت» را که در چند وقت اخیر پرسش‌هایی پیرامون آن مطرح شده و موجب سوء استفاده بدخواهان قرار گرفته در دستور کار قرار داد و از متولی اصلی اجرای طرح یعنی جناب آقای دکتر حسین قربان‌زاده، رئیس محترم سازمان خصوصی‌ سازی جهت حضور در برنامه دعوت کرد. اما نظر به اقتضای برنامه‌های زنده و تصمیمات قبل از برنامه و در راستای طرح مستقیم برخی سوالات و شبهات توسط یکی از منتقدان طرح مولدسازی، از آقای دکتر احمد علیرضابیگی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دعوت شد و رئیس محترم سازمان خصوصی‌سازی، پیش از آغاز برنامه در جریان حضور مهمان دیگر در برنامه قرار گرفته و با علم به حضور مهمان دیگر و توضیح تهیه‌کننده برنامه مبنی بر عدم اطلاع‌رسانی قبلی موضوع و مهمانان برنامه در رسانه‌ها، ایشان را مخیّر به حضور در برنامه دانستند. لهذا جناب آقای قربان‌زاده قبل از پخش برنامه موافقت خود را برای حضور در برنامه اعلام کردند، لکن پیش از پایان آن تصمیم به ترک گفتگو و خروج از استودیو گرفتند.

لازم به توضیح است که با توجه به اقتضائات برنامه‌های زنده، صحبت‌های مهمانان برنامه از جمله در اشاره به سایر افراد و نسبت‌های جناحی و جریانی، موضع برنامه نبوده و نیست و صرفا نظرات مهمانان بوده است.

برنامه «پایش» ضمن دعوت مجدد از جناب آقای قربانزاده و سایر مسوولان مرتبط با موضوع این قسمت برنامه (طرح مولدسازی دارایی‌های دولت) آمادگی خود را برای ارایه و تکمیل بحث در خصوص موضوع پیش‌گفته اعلام می‌دارد.

روابط عمومی برنامه تلویزیونی پایش»

نظر شما:

security code