حجت الاسلام احمد پناهیان با انتقاد شدید از اصلاح طلبان گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند

ادعای پناهیان: احمدی نژاد و روحانی می گفتند، از جنگ ضدداعش، «حمایت نمی کنیم» / حاج قاسم با «گریه» می گفت، حتی «حقوق سربازانم» را نمی توانم بپردازم
کلانشهر: رسا نوشت:حجت الاسلام احمد پناهیان، خطیب کشوری در یادواره شهید هاشمی که در مسجد امیرالمؤمنین قم برگزار شد با اشاره به همزمانی عملیات آزادسازی نبل و الزهرا با دهه فجر گفت: هنوز بسیاری از جوانان فلسفه نبرد با داعش و قصه شهدای ما را نمی‌دانند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: مدافعان حرم باید یک به یک، مسجد به مسجد بروند تا با مردم درباره این موضوع سخن بگویند، نبل و الزهرا برای داعش بسیار اهمیت داشت و قصد داشت تمام آحاد شیعه منطقه را قتل عام کند؛ اما حدود ۳ هزار نفر در این منطقه چهار سال در محاصره دوام آوردند.

 پناهیان در بیان شیوه مقاومت مردم نبل و الزهرا توضیح داد:شب‌ها زنان با لباس مردان نگهبانی می‌دادند و چهار سال مقاومت کردند تا حیثیت شیعه حفظ شود، گاهی مردم این منطقه از گرسنگی به خوردن ریشه‌های علف‌های هرز روی می‌آوردند.

وی ادامه داد: اگر چهار شهرک نبل، الزهرا، فوعه و کفریا در اختیار داعش می‌افتاد، خداوند متعال حق داشت همه شیعیان جهان را به خاطر کم کاری درباره آن‌ها عقوبت کند؛ اما شخص رهبر انقلاب بر آزادی این شهرک‌ها تأکید داشتند تا آزاد شوند.

این خطیب کشور در مقایسه میان دفاع مقدس و دفاع از حرم گفت: جنگ با داعش، جنگ با ۱۶۵ کشور بود در حالی که دفاع مقدس ما با نهایتا ۶۰ کشور جنگیدیم، با اینکه موسوی در جریان دهه ۶۰ کارشکنی می‌کرد؛ اما رئیس جمهور فردی بود که نماینده امام در جنگ بود، همراه و همدل بود و در محورهای عملیاتی حضور داشتند.

وی افزود: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.

حجت الاسلام پناهیان در بیان شیوه انحراف جریان انقلابی از خط ولایت خاطرنشان کرد: جریان انقلابی که خط خود را از ولایت جدا کند و به اسم امام زمان از نائب امام زمان دور شود، شریک خون‌های شیعیان در مناطق مختلف عراق و سوریه خواهد بود.

وی ادامه داد: نتیجه عجیبی که در دفاع از حرم با فرماندهی حاج قاسم داشتیم را در دفاع مقدس شاهد نبودیم، اگر حاج قاسم سلیمانی در هفت سال دفاع مقدس مقاومت کرد؛ چون امام فرموده بود باید چنین بکنید، حاج قاسم سلیمانی و خود سیدحسن نصرالله در برخی از عملیات‌ها به رهبر انقلاب می‌گفتند اینجا شدنی نیست؛ رهبر انقلاب می‌فرمود شدنی است و باید بروید.

این خطیب با اشاره به سختی‌هایی که حاج قاسم در راه دفاع از حرم تحمل می‌کرد عنوان کرد: حاج قاسم در برهه‌ای گریه می‌کرد و می‌گفت حتی نمی‌توانم حق نیروی قدس را نه چیزی اضافه بر حقش، حقوق سربازانم را نمی‌توانم بپردازم، دولت وقت کمر حاج قاسم سلیمانی را شکست؛ اما حاج قاسم مقاومت کرد بلکه هشت لشکر برای ولایت درست کرد و بعد با خیال راحت آماده شهادت شد.

وی افزود: شخص مقام معظم رهبری، جریان سوریه را فرماندهی کرد، آن زمانی که فرماندهی دفاع مقدس دست آن دیگری بود، ما ۲۴۰ هزار شهید دادیم و آخر با قطعنامه و تحمیل جام زهر تمام شد؛ اما وقتی کار را یک فرماندهی مانند حاج قاسم اداره کرد، کار ما نه تنها به سرکشیدن جام زهر تمام نشد، بلکه در طول هفت سال تنها با ۲۵۰۰ شهید توانستیم ۹۵ درصد عراق و سوریه را از دست گروه‌های تکفیری و مسلحین آزاد کنیم و در اختیار مردمشان قرار دهیم، این قدرت ولایت و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به فعالیت‌های گسترده جریان اصلاحات علیه نظام اسلامی ابراز داشت: شما اصلاح طلب‌ها نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!

وی ادامه داد: وقتی امریکا اعلام می‌کند از نقشه‌های براندازی خود عقب نشینی کرده این منافقین پست‌تر از امریکا و اسرائیل در دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه صادر می‌کنند، این خبر را از این مجلس یادواره شهید هاشمی بشنوید که دوران آخر الزمان رسیده است، به قول آن پیرمرد استراتژیست آمریکایی، یک چرخش عظیم تاریخی صورت گرفته و تابلوهای این چرخش تاریخی یعنی نگاه مردم جهان درحال تغییر است و بنیان این چرخش را امام خمینی و امام خامنه‌ای گذاشته‌اند.

این خطیب کشوری با اشاره به بیانیه‌ها و فعالیت‌های اصلاحات در کشور توضیح داد: بخشی از آن‌ها امروز بیانیه می‌دهند، حامیان آن‌ها در مجمع مدرسین و محققین در قم، مکلاهای آن‌ها در کلاب هاوس و فضای مجازی که می‌گویند ما از اول اشتباه کردیم و نباید ولایت فقیه را حاکم این مملکت می‌کردیم؛ چرا که اگر فقیه بخواهد عمل کند، بر اساس اسلام عمل می‌کند.

وی افزود: منافقین زمان ما حرفی را زدند که منافقین زمان علی ابن ابیطالب یا حسین بن علی نمی‌زدند؛ آن‌ها حداقل اعتقاد داشتند که اسلام کارآمد است و به دنبال گرفتن زمام حکومت با عنوان اسلام بودند؛ اما اینها صریحا می‌گویند ولی فقیه نباید جامعه را اداره کند چون حکم اسلام را پیاده می‌کند و اسلام نمی‌تواند حکومت کند!

حجت الاسلام پناهیان در توضیح برنامه‌های اصلاحات یادآور شد: برنامه‌های آن‌ها این است که در یک سال آینده کاری کنند که مردم به قدری نسبت به نظام منزجر شوند که در انتخابات مجلس و خبرگان کسانی را انتخاب کنند تا رهبری را حذف کنند، این‌ها حرف‌های علنی و بندهای بیانیه‌هایشان است؛ نه فقط حرف‌های خصوصی این جریان.

وی افزود: ۲۲ بهمن در پیش است، شما در ۲۲ بهمن جواب جریان نفاق در کشور را باید بدهید، همین روحانی وقتی سران رسانه‌های اصلاح طلب را جمع کرد، به آن‌ها گفت مجلس و دولتی که حداقل آراء را دارند یعنی مقبولیت عامه را ندارند و نمی‌توانند مشکلات کشور را اصلاح کنند، این شما اصلاح طلب‌ها هستید که مشکلات مردم را حل نکردید و بر آن افزودید.

این خطیب با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: برای سرجا نشاندن این خبیث‌ها باید ۲۲ بهمن به خیابان‌ها بیاییم تا نشان بدهیم که پای انقلاب و خون شهدا هستیم و قطعاً این کار را خواهیم کرد و این ۲۲ بهمن بهتر از ۲۲ بهمن‌های گذشته، ملت مشت محکمی به دهان یاوه سرایان خواهد زد.