رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی، محدودیت های ترافیکی در سطح شهر رشت اعمال می شود.

اعلام محدودیت های ترافیکی در رشت برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

کلانشهر: سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می شود. 

وی افزود: محدودیت ترافیکی در سه مسیر تعیین شده برای راهپیمایی در شهر رشت به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) به قرار زیر اعمال خواهد شد. 

1- سپاه پاسداران- میدان پاسداران-میدان فرهنگ- خیابان امام خمینی(ره)-پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب 

2- ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان حافظ-چهار راه قدس-خیابان امام خمینی (ره)- پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب 

3- بقعه دانای علی-خیابان طالقانی-خیابان معلم-میدان مادر-خیابان سعدی-پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب 

رئیس پلیس راهور استان گیلان تاکید کرد: رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده جهت تردد استفاده کنند همچنین همشهریان عزیز از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده قبل از آغاز محدودیت های ترافیکی خودداری کنند ، خودروهای متوقف شده با خودروبر منتقل خواهند شد. 

وی همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند. 

رئیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان گفت: محدودیت ترافیکی در سایر شهر های استان نیز اجرای می گردد و اطلاع رسانی های لازم توسط پلیس راهور شهرستان ها برای سهولت شهروندان و حضور پرشور مردم در مراسم راهپمیایی روز ۲۲ بهمن انجام می شود.