از دست رفتن سفر سوئیس به خاطر بلیت!


۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۵ | کد خبر: ۳۱۵۴۴ چاپ

عضو تیم ملی پارادوچرخه سوار گفت: با وجود این که از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در اردوی تمرینی سوییس دعوت شده بودم، اما چون پول خرید بلیت را نداشتم، این اردو را از دست دادم.

از دست رفتن سفر سوئیس به خاطر بلیت!
کلانشهر: مهدی محمدی درباره حضور نداشتن در اردوی تمرینی در سوئیس اظهار کرد: از سوی فدراسیون جهانی برای دوچرخه سواران معلولی که عنوان قهرمانی آسیا را دارند، اردویی تمرینی در سوییس پیش‌بینی شده بود و فقط باید هزینه‌ی بلیت را که در حدود ۶۰ میلیون تومان بود پرداخت می‌کردیم اما به دلیل نداشتن پول کافی برای تهیه بلیت، متاسفانه این اردوی تمرینی را از دست دادم.

مجبور شدم از اردوی سوئیس انصراف بدهم

وی به حمایت نکردن اداره کل ورزش و جوانان زنجان و رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از این ورزشکار گفت: خیلی دوست داشتم در این اردوی تمرینی شرکت کنم اما متاسفانه برای تهیه بلیت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان فدراسیون دوچرخه سواری حمایتم نکردند. در نتیجه مجبور شدم از شرکت در این اردوی تمرینی انصراف بدهم.

تنها برای عکس گرفتن سراغم می‌آیند

عضو تیم ملی پارادوچرخه سواری تصریح کرد: با وجود این که نفر اول آسیا هستم، به جز کمیته ملی پارالمپیک از جایی حمایت نمی‌شوم و هیات تربیت بدنی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هر زمان که مدال کسب می‌کنم تنها برای گرفتن عکس یادگاری به سراغم می‌آیند، در حالی که بارها به اداره کل اعلام کرده‌ام که برای پیگیری تمریناتم در جاده با خطر تصادف مواجه هستم و در صورت نیاز به من اسکورت بدهند، اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.

اگر حقوق پارالمپیک نبود، باید کارگری می‌کردم

محمدی افزود: چون ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهم، فرصت کار کردن در جایی را ندارم، بنابراین اگر حقوق اردونشینی کمیته ملی پارالمپیک نبود، باید برای خرید تجهیزات و آماده سازی خود کارگری می‌کردم.

عضو تیم ملی پارا دوچرخه‌سواری در خصوص وضعیت تمرینات خود گفت: برای حفظ آمادگی خود علاوه بر بدنسازی و انجام تمرینات آبی، با دوچرخه ثابت نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا در بهترین شرایط خود را برای مسابقات سال آینده آماده کنم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا در حال حاضر از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: دوچرخه‌ای که فدراسیون برای تمرینات پیست در اختیار من گذاشته است، قدیمی است و استاندار لازم را ندارد. مجبورم با همین دوچرخه خود را برای بازی‌های پاراآسیایی و مسابقات جهانی که سال آینده پیش رو داریم، آماده کنم، در حالی که ورزشکاران سایر کشورها با بهترین امکانات و جدیدترین تجهیزات خود را برای مسابقات آماده می‌کنند.

نظر شما:

security code