تیم‌های پزشکی بلافاصله به زمین رفتند تا به این دروازه بان کمک کنند. حتی تیم اورژانس که در کنار زمین منتظر بود وارد شد و با استفاده از دستگاه شوک برقی سعی کرد این بازیکن 25ساله را احیا کند

مرگ غم‌انگیز دروازه‌بان ۲۵ساله بعد از مهار ضربه پنالتی/عکس
کلانشهر: مرگ ناگهانی یک دروازه‌بان بلژیکی بلافاصله بعد از مهار یک ضربه پنالتی این کشور را شوکه کرده است.

 یک دروازه‌بان 25ساله بلژیکی که در یکی از لیگ‌های محلی این کشور بازی می‌کرد بلافاصله بعد از مهار ضربه پنالتی به زمین افتاد و درگذشت. مرگ او فوتبال بلژیک و مردم این کشور را شوکه کرده است.

آرنه اشپیل نام این سنگربان 25ساله است که در تیم وینکل اسپورت B بازی می‌کرد. تیمی که در لیگ دسته‌دوی محلی وست باربانت در این کشور حضور داشت. در جریان دیدار وینکل اسپورت با وستروزبک درحالی‌که تیم این دروازه‌بان 2-1 از حریف جلو بود وستروزبک صاحب یک ضربه پنالتی شد.


رسانه‌های بلژیکی گزارش دادند که وقتی بازیکن این تیم ضربه پنالتی را به سوی دروازه شلیک کرد، آرنه اشپیل موفق شد توپ را مهار کند، ولی بعد از آن به زمین افتاد. تیم‌های پزشکی بلافاصله به زمین رفتند تا به او کمک کنند. حتی تیم اورژانس که در کنار زمین منتظر بود وارد شد و با استفاده از دستگاه شوک برقی سعی کرد این بازیکن 25ساله را احیا کند.

دروازه‌بان جوان بلژیکی به بیمارستان منتقل شد، ولی بعد از گذشت دقایقی اعلام شد که او درگذشته است.


باشگاه وینکل اسپورت بعد از مرگ ناگهانی این دروازه‌بان جوانش اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه چنین آمده است: "مرگ ناگهانی آرنه اشپیل باشگاه ما را عمیقا سوگوار کرده است. برای خانواده و دوستان آرنه آرزوی صبر داریم و به آنها تسلیت می‌گوییم. فقدان او برای ما واقعا دردناک است".

این بازی در ورزشگاه خانگی وینکل اسپورت در شهر سنت الوییس وینکل در استان فلاندر غربی بلژیک برگزار می‌شد.