عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲:

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تصویب شد


۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹ چاپ

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: میزان افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در لایحه بودجه سال آینده تصویب شد.

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تصویب شد
کلانشهر: امان‌الله حسین پور روز پنجشنبه اظهار کرد: این در حالی است که هم اکنون میزان مستمری مددجویان، خانوار تک نفره تحت حمایت ۵۵۰ هزارتومان، ۲ نفره ۷۸۰ هزار تومان،سه نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و خانوار پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۷۲۰ هزارتومان است.

وی افزود: در مجموع این میزان مستمری برای خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سال آینده ۴۰ درصد افزایش می یابد.

نماینده مردم شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز شاهد رشد ۶۷ درصدی مستمری مددجویان بودیم که کمک بزرگی به این خانواده‌های نیازمند انجام شد.

افزایش حقوق سربازان در سال آینده

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: همچنین حقوق سربازان در سال آینده برای متاهلین هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مجردها چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.

امان اله حسین پور بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق،حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می شود و براساس منطقه عملیاتی، درجه و تعداد فرزندان، بالاتر نیز خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه مجلس پیگیر موضوع افزایش حقوق سربازان است، گفت: در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کمتر از چهار میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت .